Utveckling?!

Jag tycker det är vikitgt att känna att man utvecklas i ridningen hela tiden. Alla har perioder där det känns som att man sitter fast. Men det är bara raksträckan innan den stora uppförsbacken! Tycker det är viktigt att man tänker så hela tiden. Nu ska jag  komma  till sak, tänkte slänga upp lite bilder på mig och Saffier och visa våran
utveckling tillsammans!
Januari 2011(första gången jag har han som "min")





Februari 2011





Maj 2011(sofias ridväst o jofa hjälm?! sjukt ful matcning)



Juni 2011






Evigt tacksam för att jag har fått rida dig Saffier Jet ♥
Tycker ni att det vore kul och se fler sånna här inlägg? 4 kommentarer så blir det ett om mig och Magic med!

Kommentarer
Postat av: ylva

klart vi ska se ett om dig och magic =) fast jag har ändå sett alla bilder på henne... =P

2011-08-06 @ 16:38:57
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Christa

Jag är också glad för att du ridit Saffier <3

Jag tror att du lärt dig av honom men även lärt honom endel ;-)

KRAM

2011-08-06 @ 21:52:12
URL: http://sangrud.cybersite.nu
Postat av: M

jaa, självklart!

2011-08-06 @ 22:41:08
Postat av: Anonym

du är ju alldeles för stor för ponnyn

2011-08-09 @ 09:28:22
Postat av: Emma

anonym kan ju ta sig i arslet. du vågar inte ens stå för din åsikt. Jag vet att jag är lite förstor men du vet ju inte anledningen till varför jag rider honom? skärp dig förfan.

2011-08-09 @ 16:13:15
URL: http://emmamariaelisabethkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0