Hemma!

Nu är jag hemma. Veckan har varit T O P P E N ! Jag och min fina lilla ponny har verkligen utvecklats massor och jag har haft hur kul som helst!

Lite resultat då:

Folkinge pay and jump: Klev nästan rätt in i transporten och resan gick bra. Väl där var hon lugn o fin, lite väl lugn...... Eftersom detta är hennes andra hopptävling på bortaplan tog vi låg höjd. 50 cm - 8 fel - omstart - 4 fel. 60 - FELFRIIIIIII!!!!!!!!. Stolt över min lilla tjeja!

Hemma dressyr - lätt b:1: Hon var trött men hon kämpade verkligen och detta ledde till en 3:dje plats med 183 p o 63.10 %. Exakt samma procent som jag vann med förra gången! Fick en tråkig kommentar från en(vill inte ta upp exakt i bloggen) som gjorde mig väldigt ledsen.

Idag hade vi hoppning som avlsutning och Magic var ännu tröttare, men jag red på o försökte hålla samma tempo och bra vägar, detta ledde till en 5:e plats precis utanför placering.

Magic ♥'

Kommentarer
Postat av: Christa

Härligt med en bra träningsvecka!

Du ska inte ta åt dig negativt av kommentarer utan försöka lära dig något av dem. Försök se vad den som gav kommentaren menade från hans/hennes synvinkel.

Vad kul att ni var felfria på 60 cm efter två rundor på 50 cm. Bra ridet <3

Vi ses imorgon,

kram Christa

2011-08-05 @ 21:37:41
URL: http://sangrud.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0