Förlåt!

Men jag har verkligen inte haft tid med att blogga, lovar förbättring! Tänkte berätta lite kort om vad ni missat i mitt liv.

Fredag o lördag : Jag, Märta,ylva och Maja var på rixfm i stan. Sjukt rolig kväll trots allt regn. Jag var lite lätt hyper efter 1 redbull och 2 powerking... Ylva följde med mig hem o sov hos mig. Jag kunde inte sova för all energidricka... Klockan ringde halv 6 och jag och Ylva gick upp för att åka till Vreta på fölmönstring. Det var roligt! När jag kom hem så gick jag o la mig och sov från 1 till 4... Därav lite svårt att uppdatera. Mys på kvällen med mammsen.

Söndag än så länge: Varit på hyrarmöte i timme. Sjukt trååkigt. Hann inte rida heller, så Magic har inte gått sen i Tisdags. Men imorrn ska ponnyskrutten få sig ett hårt pass! Ikväll ska jag o familjen iväg o kolla på en grej, exakt vad vet bara mina närmsta vänner! Ska skriva några inlägg nu och äta lite chips...

Vad har ni gjort då? ;D

Fin bild på min facebook kanin!


Kommentarer
Postat av: Christa

Lycka till ikväll ifall det är det som jag tror? (Ja, annars också förstås)

Du får berätta allt i medd el chatt på fb senare.

Kram

2011-08-21 @ 17:01:50
URL: http://sangrud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0