Dagens ridpass - Magic

Red barbacka i paddocken och red "tårtbiten" som vi fick göra på Ellis lektion på ridlägret. Magic var så gott som perfekt idag! Hon var pigg och lyssnade jätte fint! Fler sånna dagar tack! Efteråt så gick jag och Märta ut i gamla ridhuset för att lämna schabrak, och då kom jag på den smarta idén att ta hem några och tvätta dom för hand. Bilder kommer snart... GUD vad många schabrak man samlar på sig utan att märka det. Märta var i chock över mina schabrak.

Elli skulle hjälpa mig och fixa en ny header, så troligtvis kommer den upp ikväll, eller när hon har tid. Tack Elli! :D


Flygande köttbulle ^^

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Kul att övningarna kommer till användning! Ska sätta igång med designen strax! :)

2011-08-11 @ 21:03:43
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Härlig bild :D ( minus snönn då ;)

2011-08-12 @ 15:08:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0