Dagens ridpass!

Idag fick Magicskruttan jobba hårt! Kände på henne i låg form, galopperade i lättsits och ökade och minskade. Hon var riktigt fin och mjuk. Så jag bestämde mig för att idag, då skulle hon fram Fram FRAM!! Så jag satte mig ner, höjde handen och bara tryckte på med fart! Jäklar vad jobbigt det var, för både mig och henne. Men efter ett tag kom formen med och hon vart riktigt högrest och "på".

Tränade ökad trav - skritt 3 steg - ökad trav igen.
Efter travdelen var hon svettig, så hon fick pusta lite. Galoppen gick lika bra den! Kunde tillomed samla upp henne på bakdelen! Trött o nöjd ponny fick skritta och trava av sig på fälten!

Har inga bilder att visa för er nu tyvärr... Väntar på bilderna från Ylva och från Märta.

Sexig bild på min lilla Vilma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0