Dagen!

Denna dag har varit sjukt seeeeg fram tills jag skulle till stallet. Satt på banken i 1 ½ timme o väntade på våran tur( han luncha på Ming palace emellan...). Sen tog det 5 minuter o fixa det vi skulle o sen gick jag till resecentrum och tog bussen till Eda. Väl där så borstade jag på min lilla älskade Magic och sen gick jag, Linda och Ylva en promenad på 1 timme i skogen. Mysigt och nyttigt för alla!

Satte på en aachennosgrimma bara för att prova, vill att hon ska ha gått med den på innan jag provar att rida med den. Hon verkade trivas bra med den, dock så lånade jag Ylvas o den var brun, och resten av tränset var svart. SNYGGT kan jag lova!

Nu ska jag äta lite mat och sen blogga lite. Kom med förslag vad ni vill läsa om! ;)

Ber om ursäkt för att det bara blir random bilder, men jah har inte haft med kameran på länge dags o ändra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0